donderdag 7 juli 2016

Werchter 2016

Ik heb me laten overhalen om dit jaar nog eens één dagje mee naar Werchter te gaan. En dat was me het avontuur wel weer!
Mijn laatste keer dateerde van 2001, dus er was het één en ander veranderd.


Om te beginnen: met de fiets van Aarschot naar Werchter. Niet alleen omdat alles was ondergelopen en er was opgeroepen met het openbaar vervoer of de fiets (of te voet) te komen maar natuurlijk ook voor de sportiviteit!


Kompanen Sam & Steven hielden er een stevig biertempo op na (niet voor niets ieder moment "kwart voor bier"), hetgeen er dus voor zorgde dat ik me enkel nog The Van Jets, The Black Box Revelation, doorweekte flarden van de desastreuze match België-Wales op het EK, een glimp van Robert Plant en flarden Rammstein ergens in de duistere verte herinner. En véél regen, modder en drek!


Feest!

Geen opmerkingen: