dinsdag 25 november 2014

Epos 37

Nog steeds aan het bekomen van de naschokken en Eternica en niet omwille van de goeie redenen. Vertrokken met een gevorderde keelonsteking in de hoop dat die "wel zou wegebben met rum" maar zaterdagavond werd me duidelijk dat er méér aan de hand was.
De nacht van zaterdag op zondag rillend en met pijn overal onder een donske op een harde houten vloer doorgebracht en het zondag maar voor bekeken gehouden. Thuis gekomen, gecrasht in bed en na uren rillen in comfortabeler omstandigheden (Fien deed even gezellig mee want had het ook zitten) waren de kinders thuis van logies bij de grootouders.
Maandag ook nog een halve dag in bed doorgebracht (die feitelijk gereserveerd stond voor rusten en karakterschetsen voor de strip) en we konden vandaag weer vol goede moed aan de eerste werkdag beginnen! Topweekend!

Al diegenen die hetzelfde zitten hebben van flessen, emmers en drankverpakkingen allerhande met mij te delen: u was grotendeels gewaarschuwd! ;-)

Ach ja, komt er ook al eens tussen. Da's dan de enige LARP van het jaar na de vorige Eternica in februari...

Of hij goed was? Ik kan het me met de beste wil amper herinneren buiten geesten die niet te raken vielen, Cthulhu zelve, sloten drank en veel bekende koppen. Wel goed gelachen dus dat is al een indicatie. Blijkbaar liep ik er zo bij:


Nu hopen dat die keelontsteking nog verdwijnt want donderdag Lars onder het mes en ik wil erbij zijn.

Geen opmerkingen: